home tips tutorial

Wednesday, July 27, 2011

0
Komen

rindu waktu sekolah ?




dulu bila waktu sekolah kita selalu harap kita cepat habis
sekolah dan cepat kerja pegang duit *konon* ......
tapi bila dah kerja dah sambung study kita harap kita ni
masih budak sekolah lagi kan...............





Apsal aku kata gitu?? hahaha sebab aku harap aku masih
budak sekolah..... walau ponteng sekolah pun at least
tiap2 hari mak ayah bagi duit belanja kan kan

Sekarang ??? adoiii..... asyik pokai jew hahaha ;p
Dulu benci tengok buku sekolah sekarang bila tengok
baru sedar betapa rindu nya.....

waktu sekolah soalan yang cikgu bagi tu macam susah tapi sekarang
eleh senang jew rasa hahaah..... apakah ini???? seyessss kacang jew
macam kunyah kuaci ;P

alahai betapa aku rindu zaman sekolah lah........
waktu dulu tak mo pakai kasut sekolah ni.... hahaha orang kata tak advance ah..... at least kasut putih reebok kew nike kew baru la gempak.... bila spotcheck kaki ayam r jawapnye.....

Selama 5tahun belajar tu sekali jew aku pernah berkaki ayam... haha
akhir tahun form 5 cikgu buat spotcheck besar2an ... KANTOI hahaha
siottt jew... bila time balik nak amek kasut tu ngat sikit sekali berbungkus kasut dalam plastic sampah haahahah ..... *kenangan*

Dulu agak sengal gak subject sains ni tapi alhamdulillah masuk form 5 ok dah... agaknya belajar ni tengok cara cikgu ajar kot kan???
cikgu sains aku time tu memang fun giler lah..... kelas enjoys jew
30min mengajar 30min mesti cerita pasal AF ... *cikgu aku tu fan AF*

best best la..... so pada sesapa yang masih sekolah tu korunk enjoy r zaman sekolah korunk seyes korunk akan rindu ble dah habissss......

SEKOLAH KEBANGSAAN BATANG MERBAU (kelantan)
SEKOLAH KEBANGSAAN BANDAR BARU SUNGAI BULOH (SELANGOR)
SEKOLAH MENENGAH BANDAR BARU SUNGAI BULOH (SELANGOR)


SWEET MEMORY .... WHOOHOOOOO



Thanks For Reading

0 comments:

Post a Comment

 
MINE..MINE..MINE..MINE..MINE..MINE..MINE..MINE